Om du vill returnera ditt köp behöver du ditt ordernummer och din e-postadress. Besök vår sida för returer här.
För att återvända ska godkännas måste den returnerade produkten/produkterna i huvudsak vara i samma skick som de såldes och med eventuella förseglingar intakta. Detta gäller inte om produkten/produkterna har skadats eller ändrats på annat sätt på grund av åtgärder som krävs för att undersöka dem eller på grund av någon annan omständighet som inte har med konsumenten att göra.
Lenoites återbetalar priset på produkten/produkterna så snart som möjligt, dock senast inom 14 dagar från det datum då produkten/produkterna returnerades och togs emot av oss.
Pengarna kommer att återföras till din ursprungliga betalningsmetod. Om du har betalat med ditt kreditkort kommer att beloppet återbetalas till samma kort.
Reklamation
Det första steget vid ett klagomål är att försöka rätta till felet. Om detta inte är möjligt ersätter vi dig med en ny produkt. Har du handlat någon av våra silkesprodukter? Tyger är känsliga och ska tvättas enligt våra tvättråd. Vi tar inget ansvar om kunden inte följer våra tvättrekommendationer. observera också att tyg kan blekna om det ligger i solen och att tygets kvalitet och hållbarhet alltid ska tvättas enligt våran skötselguide för siden.
Om vi inte kan ersätta dig med en liknande produkt har du rätt att få pengarna tillbaka.
Åter arbetsdagar sker inom 14 efter att vi mottagit och godkänt din retur. Vi kan endast göra en återbetalning på samma sätt och till samma konto som användes vid köpet.
Om du vill returnera en produkt, följ den här länken så återkommer vi till dig med en försändelseetikett.
Kontaktuppgifter för uppsägning och reklammation:
E-post: lenoites@lenoites.com